در این مطلب خواص رازیانه برای زنان و برای بزرگ شدن سینه و  خواص رازیانه برای زنان ، رازیانه بزرگ شدن سینه گرداروی شد

خواص رازیانه برای زنان ، رازیانه بزرگ شدن سینه  

خواص رازیانه برای زنان

اکبری مدرس طب اسلامی در مورد خواص دارویی گیاه رازیانه گفت: رازیانه گیاهی معطر است که به صورت علفی گل دار و دارای برگهای نازک است و به عنوان گیاهی مملو از هورمونهای زنانه یا همان استروژن شناخته شده است. وی ادامه داد رازیانه طبع گرم و خشکی دارد و رطوبت های بدن زنان را رفع می کند به طوری که تنظیم کننده وضعیت هورمونی آنها است.

این مدرس طب اسلامی گفت: در حال حاضر به دلیل تغییر سبک تغذیه و رفتن به سمت تغذیه غربی، زنان کشورمان از مشکلات بسیاری رنج میی برند که از آن جمله می توان به دردهای دوران قاعدگی، نامنظمی های این دوران، عفونت و اختلالات هورمونی اشاره کرد.

اکبری تصریح کرد: در چنین شرایطی مصرف گیاهان دارویی مانند رازیانه به میزان روزانه حداقل یک لیوان، این دردها را بر طرف می کند و معمولا با تنظیم هورمونهای زنانه و بهبود وضعیت زنانه همراه خواهد بود.

این متخصص و دانشیار آسیب‌شناسی سلولی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورد عوارض مصرف بالای این گیاه دارویی افزود: در مواردد معدودی ممکن است مصرف رازیانه به میزان بالا موجب بدتر شدن نظم دوران قاعدگی شود که در این حالت لازم است بیمار ابتدا با زیاد کردن و سپس با کم کردن میزان رازیانه به تدریج وضعیت مطلوب را بدست آورد.

اکبری گفت: مصرف رازیانه در دوران عادت ماهانه مشکلی ندارد اما میزان مصرف بستگی به وضعیت بیمار دارد.همچنین رازیانه به علت داشتنن استروژن و داشتن طبع گرم اثرات خوبی روی شادابی، شفافیت و از بین بردن لکه های پوستی دارد.

وی افزود: برای رفع لکه‌های پوستی نیز اگر عرق رازیانه با گلاب و روغن بنفشه و کمی پودر زعفران مخلوط شود و شبها به پوست صورت مالیده شود، می تواند در رفع چین و چروک ها مؤثر باشد.

این محقق و مدرس طب اسلامی ادامه داد: رازیانه در رفع چین و چروک های پوست زنان بسیار مؤثر است و باعث تداوم جوانی چهره زنان می شود و به علت خاصیت ضد بلغمی موجب از بین رفتن کیست‌های زیر چشمی می شود.

 

خاصیت رازیانه برای زنان

طبیعت آن گرم بوده و دارای مقدار زیادی از هورمونهای زنانه است .

مقدار مصرف : هر شب یک لیوان به همراه یک قاشق عسل . به مدت 40 روز.

عرق رازیانه در درمان تکمیلی دیسمنوره (قاعدگی دردناک)-آمنوره(قطع قاعدگی)- هایپر منوره (قاعدگی طولانی) و برای افزایش شیر نقش اساسی دارد .

تذکر : در صورت وجود قاعدگی طولانی مصرف عرق رازیانه در ایام پریود قطع میشود .

عرق رازیانه درمان تکمیلی در رفع عوارض منوپوز (یائسگی) است .

عرق رازیانه باعث چاق شدن اندام لاغر بانوان میشود . در واقع در ایجاد صفات ثانویه جنسی زنان نقش دارد .

عرق رازیانه افزایش دهنده ی میل جنسی در زنان است .

عرق رازیانه در درمان هیرسوتیسم(موهای زائد در در صورت و اندام زنان ) نقش اساسی دارد . و مصرف 40 تا 1200 روز آن باعث نازک شدن و کاهش موهای زائد میشود .

عرق رازیانه در درمان بسیاری از بیماری های روحی و افسردگی های زنان و دوشیزگان بسیار موثر است . که متاسفانه پزشکان امروزی اطلاعی از آن ندارند .

عرق رازیانه باعث افزایش بینایی میشود .

عرق رازیانه باعث طراوت پوست و رفع چروک پوست و صورت زنان میشود . عرق رازیانه یک داروی همیشه ضروری در درمان بیماری های سرد زنان است .

عرق رازیانه در زنان دارای طبع گرم موجب افزایش فشار خون و التهاب میشود . در این صورت نوشیدن مقداریشربت سرکه و حجامت عام کنترل کننده است .

 

رازیانه برای بزرگ شدن سینه

پرسش: من سه سوال داشتم، آیا عرق رازیانه باعث بزرگ شدن سینه ها میشود یا نه؟ آیا مصرف خودسرانه عرق رازیانه روزی یک فنجان برای دخترخانمها مضر است یا نه؟ آیاعرق رازیانه باعث نازایی میشود یانه؟

پاسخ: دوست گرامی برای استفاده از هر دارویی بایستی مزاج و خواص دارو را شناخت و مضرات آن را دانست و حتما با مزاج خود متناسب نمود البته سن و جنس مصرف کننده هم شرط است. بعضی دارو ها را لازم نیست در مجردی مصرف کرد .بنابر این متالب زیر برای شما ارائه میشود.

خواص رازیانه برای زنان ، رازیانه بزرگ شدن سینه